رصد بازار خودروهای داخلی؛

بی توجهی سایپایی به دلار و حواشی مذاکرات برجام + جدول قیمت

کدخبر: ۵۲۰۸۵۴
اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات سایپا امروز 19 شهریور1401 از ثبات قیمت سایپایی ها حکایت دارد.
بی توجهی سایپایی به دلار و حواشی مذاکرات برجام + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛‌ بازی نرخ دلار در هفته گذشته و نوسان پی در پی آن در بازار موجب شد تا فعالان بازار خودرو از این تغییرات به شوخی دلار در بازار یاد کنند و این نکته تاکید کنند که نوسان مداوم قیمت موجب شده تا قیمت خودرو چندان به این عامل توجهی نشان ندهد. با این شرایط در حالی که امروز نرخ دلار شکل افزایشی به خود گرفته بود، قیمت خودرو ترمز تغییر قیمت را کشید و با ثبات در بازار عرضه شد. از سوی دیگر فعالان بازار معتقدند نامشخص بودن مذاکرات برجام و اخبار نه چندان خوبی که از نتایج مذاکرات شنیده می شود موجب سردرگمی  بازار شده است و از سوی دیگر با توجه به آزاد شدن واردت خودرو بسیاری از خریداران در انتظار رسیدن خودروهای وارداتی هستند که این امر موجب شده تا علاوه بر ثبات قیمت شاهد رکود در بازار خودرو باشیم.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار بدون تغییر 361 میلیون تومان قیمت خورد و «ساینا» هم در بازار 205 میلیون تومان باقی ماند.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که درمیان خانواده کوییک امروز بدون تغییر قیمت گذاری شدند با این شرایط «کوییکR » در بازار 206 میلیون تومانی قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 198 میلیون تومان قیمت خورد.

اما در میان «تیبا صندوقدار» امروز 199 میلیون قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر 201 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

سایپا 19

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید