افزایش یک تا دو میلیونی قیمت پژو 207، دنا و سمند؛

سیگنال صعودی به بازار خودرو پیش از سفر رئیسی به نیویورک

کدخبر: ۵۲۲۴۲۲
اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که یک روز مانده به سفر رییسی به آمریکا قیمت خودرو در بازار بالا رفت.
سیگنال صعودی به بازار خودرو پیش از سفر رئیسی به نیویورک

به گزارش اقتصادنیوز، فعالان بازار خودرو بی خبری از نتیجه بررسی پرونده هسته ای ایران را یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو در بازار می دانند و بر این نکته تاکید می کنند که بلاتکلیفی روند مذاکرات موجب دلسردی مردم شده و این امر بر بازار خودرو نیز اثرگذاشته است.

بازار خودرو خسته شد

از سوی دیگر افزایشی شدن قیمت خودروهای پرتیراژ ایران خودرو و سایپا در بازار امروز در حالی رقم خورده که امروز نرخ دلار نوسان رو به بالای اندکی داشته و این نوسان تاثیری در بازار خودرو نداشته است، با این شرایط می توان گفت بازار خودرو خسته از انتظار به افزایش روی آورده است.

هرچند همچنان بازار خودرو بدون خریدار است و تقاضا در بازار در کمترین میزان خود قرار دارد.

با توجه به ارزیابی بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز رشد یک تا 2 میلیونی قیمت داشتند و سایپایی ها نیز با افزایشی 2 میلیونی در بازار دست به دست شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند «سمند LX» امروز  307 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 2 میلیونی در بازار داشت، اما «سمند سورن پلاس» در بازار  333 میلیون تومان و «سمندLX با موتورEF7» هم در بازار 344 میلیون تومان بدون تغییر دست به دست شدند.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 508 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی یک میلیونی داشت،‌ اما «دنا معمولی» بدون تغییر 392 میلیون تومان قیمت گذاری شد، «رانا پلاس» هم در بازار 306 میلیون و با افزایش یک میلیونی دست به دست شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت خانواده 207 امروز «پژو 207 دنده‌ای» در بازار امروز 392 میلیون قیمت خورد و رشد یک میلیون را ثبت کرد و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم در بازار 402 میلیون با افزایش 2 میلیون تومانی در بازار عرضه شد.

 

1

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید