رصد بازار خودروهای داخلی؛

اثر مزایده خودروهای وارداتی بر قیمت داخلی‌ها+جدول

کدخبر: ۵۲۸۲۱۴
اقتصادنیوز: پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 مهر 1401 بدون تغییر در بازار قیمت گذاری و راهی بازار شدند.
اثر مزایده خودروهای وارداتی بر قیمت داخلی‌ها+جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛‌ پرتیراژهای ایران خودرو امروز در حالی بدون تغییر در بازار عرضه شدند که سایپایی‌ها هم تغییر قیمتی نداشتند و با ثبات قیمت در بازار قیمت‌گذاری شدند. به گفته فعالان بازار خودرو مزایده خودروهای وارداتی که فردا به مدت یک هفته برگزار می شود یکی دلایل اثرگذار در بازار خودروهای داخلی بوده است. افت قیمت دلار در بازار یکی دلایل دیگری است که فعالان بازار خودرو ثبات قیمت در این بازار را به آن نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند، نوسان در بازار موجب سردرگمی قیمتی خودرو در بازار شده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر   350 میلیونی شد . «هایما» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و  947 میلیون تومانی ماند. رصد بازار نشان دهنده آن است که «تارا دنده ای» هم در بازار 444 میلیون تومانی باقی ماند و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» شاهد ثبات قیمت در بازار بودیم بطوریکه «دنامعمولی» 393 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 517 میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار با افزایش یک میلیونی در بازار 405 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 25

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید