رصد بازار خودروهای داخلی+جدول

آرامش پس از طوفان در بازار ایران خودرویی ها

کدخبر: ۵۳۳۳۷۸
اقتصادنیوز: پرتیراژهای ایران خودرو پس از یک روز طوفانی امروز 17 آبان 1401 با آرامش در بازار عرضه شدند تا شاهد آرامش پس از طوفان در بازار خودرو باشیم.
آرامش پس از طوفان در بازار ایران خودرویی ها

به گزارش اقتصادنیوز ؛ روزگذشته را می توان روز طوفانی در بازار ایران خودرو نام گذاری کرد، بطوریکه در این روز ایران خودرویی ها رشد تا 90 میلیون تومان را هم تجربه کردند، اما امروز و پس از یک روز پر تحرک ایران خودرویی به استپ قیمت بسنده کردند.

به گفته فعالان بازار خودرو آرامش بازار پرتیراژهای ایران خودرو را شاید بتوان به آرامش در بازار دلار هم نسبت داد، به گفته فعالان بازار امروز دلار نوسان اندکی داشت. از سوی دیگر فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بازار کشش رشد بیشتر قیمت را ندارد و این افزایش تنها به رکود بیشتر بازار خودرو منجر خواهد شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» امروز بدون تغییر در بازار 362 میلیون تومان قیمت خورد. و «هایما S7» که روز گذشته رکورد شکنی قابل توجهی در بازار داشته و در یک روز 90 میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرده بود امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 90 میلیون تومانی باقی ماند. اما در میان پرتیراژهای ایران خودرو  «تارا دنده ای» هم بدون تغییر در بازار 441 میلیون تومانی باقی ماند.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز شاهد ثبات قیمت بودیم. بطوریکه «دنامعمولی» در بازار 420 میلیون تومان و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 570 میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» هم بدون تغییر در بازار 445 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 17

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید