رصد بازار خودروهای داخلی؛

فاز رکودی در بازار خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۵۳۳۶۲۱
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز هم سایپایی ها همانند پرطرفدارهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
فاز رکودی در بازار خودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت خودروهای پرطرفدار در روزهای اخیر موجب شده تا بازار کشش رشد مجدد قیمت را نداشته باشد و به همین دلیل در حال حاضر و با توجه به رکودی که در بازار حاکم است شاهد ثبات در این بازار هستیم.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز بدون تغییر در بازار 365 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم 215 میلیون تومانی باقی ماند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند، با این شرایط  «کوییکR » در بازار به  224 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 215 میلیون تومان دست به دست.

اما خانوداده تیبا امروز تغییر قیمت نداشت و «تیبا صندوقدار» با افزایش 2 میلیونی در بازار 202 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم با رشدی 2 میلیون تومانی در بازار 214 میلیون باقی ماند.

سایپا 18

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید