رصد بازار خودروهای داخلی؛

سایپایی ها در مسیر رشد قیمت + جدول

کدخبر: ۵۳۶۷۶۱
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان دهنده آن است که برخی از محصولات سایپا هم امروز همانند پرتیراژهای ایران خودرو با رشد قیمت در بازار عرضه شد.
سایپایی ها در مسیر رشد قیمت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی بازار امروز«ساینا» و «تیبا صندوقدار» تنها خودروهایی بودند که در بازار رشد قیمت داشتند و سایر محصولات سایپا بدون تغییر قیمت گذاری شدند. به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت خودرو در بازار را می توان به نوسان اندک رو به بالای نرخ دلار نسبت داد. با این حال فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بازار خودروهای صفر همچنان بدون مشتری است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» در بازار امروز بدون تغییر 372 میلیون تومان قیمت خورد. اما رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با رشد یک میلیونی در بازار 226 میلیون تومانی دست به دست شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم بدون تغییر راهی بازار شدند.  با این شرایط  «کوییکR » در بازار به  229 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 222 میلیون تومانی شد.

اما «تیبا صندوقدار» هم در بازار 212میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 2 میلیونی را ثبت کرد و «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر در بازار 220 میلیون در بازار دست به دست شد.

سایپا 2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید