رصد بازار خودروهای داخلی؛

هم مسیری قیمت خودرو و دلار در بازار + جدول

کدخبر: ۵۳۷۳۵۴
اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو از ثبات قیمت در بازار ایران خودرویی ها در بازار حکایت دارد.
هم مسیری قیمت خودرو و دلار در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز بازار خودرو شکل ثبات به خود گرفت و همانند دلار تغییری نداشت. ثبات امروز در بازار در حالی صورت گرفت که بازار خودرو آخرین روزه هفته را با رشد قیمت به پایان رسانده بود، اما امروز این روند متوقف شد. طولانی شدن ناآرامی ها که دسترسی به پلت‌فرم های را با مشکل مواجه کرده یکی از دلایلی که است فعالان بازار خودرو بی ثباتی در بازار را به آن نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند که کند شدن اینترنت موجب شده تا امکان کشف قیمت خودرو چالش برانگیر شود، عاملی که موجب شده تا خریدار کمتری در شرایط کنونی به بازار مراجعه کند و رکود در بازار خودرو صفر بیشتر شود.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» امروز بدون تغییر در بازار 366 میلیون تومان قیمت خورد و «هایما S7پلاس» هم تغییر قیمت نداشت و در بازار میلیارد و 110 میلیون تومانی باقی ماند. از سوی دیگر در میان پرتیراژهای ایران خودرو  «تارا دنده ای» هم  447 میلیون دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که  خانواده دنا هم امروز ثبات قیمت داشته «دنامعمولی» در بازار 428 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 577 میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» بدون تغییر  445 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 5

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید