رصد بازار خودروهای داخلی؛

تیبا هاچ بک در مرز 250 میلیون + جدول قیمت

کدخبر: ۵۴۱۲۱۷
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار محصولات سایپا از نوسان قیمت در بازار خودرو حکایت دارد، بطوریکه سایپایی ها امروز رشد یک تا سه میلیون تومان را تجربه کردند.
تیبا هاچ بک در مرز 250 میلیون + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ نوسان اندک رشد قیمت در بازار سایپایی ها امروز با بازار پرطرفدارهای ایران خودرو همزمان شد. روندی که نشان دهنده آن است که بازار هرچند با نوسان اندک تمایلی به عقب نشینی در بازار ندارد. از سوی دیگر رشد قیمت خودرو در بازار امروز با تداوم نرخ دلار همزمان شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و 440 میلیون قیمت گذاری شد، استپ قیمتی سایپایی ها در حالی در بازار امروز زده شد که این خودرو روز گذشته  رشد 25 میلیونی قیمت داشت و درمیان رکوردداران بازار خودرو بود. براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم با رشد 2 میلیونی در بازار 252 میلیون تومانی دست به دست شد. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» با رشد 2 میلیونی در بازار 262 میلیون تومانی قیمت گذاری شد و قیمت «کوییک معمولی» هم با افزایش یک میلیونی در بازار 256 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار رشد 2 میلیونی داشت و 237 میلیون تومانی شد و «تیبا 2 معمولی» هم با افزایش سه میلیونی در بازار 248 میلیون دست به دست شد.

سایپا 20

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید