رصد بازار خودروهای داخلی؛

آرامش پس از طوفان در بازار خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۵۴۱۴۹۸
اقتصادنیوز: پس از حدود 2 هفته طوفان افزایش قیمت در بازار امروز پرطرفدارهای ایران خودرو بدون تغییر راهی بازار شدند.
آرامش پس از طوفان در بازار خودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت خودرو در دو هفته اخیر رکودهای عجیبی از خود بجا گذاشت و موجب شد تا به دفعات شاهد جابجا شدن قیمت خودرو در بازار باشیم. تغییر قیمتی که به گفته فعالان بازار خودرو از آن با عنوان جابجا شدن اعداد یاد و بر این نکته تاکید می کنند که این جابجایی نتوانست خریداران را به بازار بکشاند؛ بطوریکه در این مدت خرید و فروش خودرو در بازار در کمترین میزان صورت می گرفت. از سوی دیگر در حالی امروز در بازار خودرو شاهد ثبات قیمت بودیم که نرخ دلار روند رو به رشد داشت، اما این روند نتوانست بازار خودرو را با خود همسو کند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز بدون تغییر در بازار 397 میلیون تومانی شد و «هایما S7پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 130میلیون تومان باقی ماند.

از سوی دیگر در بازار امروز قیمت «تارا دنده ای» به تغییر قیمت نذاشت و در بازار 528 میلیون قیمت خورد. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «دنامعمولی» امروز با ثبات 457 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر در بازار 640 میلیون تومان باقی ماند.

از سوی دیگر امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم بدون تغییر راهی بازار شد و 525 میلیون قیمت گذاری شد. در کنار محصولات پرطرفدار بازار «پژو 207 دنده‌ای» هم روز آرامی داشت و بدون تغییر 525 میلیون قیمت خورد.

ایران 22

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید