رصد بازار خودروهای داخلی؛

گردش 180 درجه‌ای خودرو در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۵۴۲۹۰۰
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 28 آذر 1401 و با گذشته بیش از 10 روز افزایش قیمت و یا بعضا ثبات بازار خودرو تغییر شکل داد و کاهشی شد.
گردش 180 درجه‌ای خودرو در بازار  + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت خودرو در بازار در حالی امروز شکل کاهشی به خود گرفت که دلار همچنان روی نوار صعودی قرار داشت اما با وجود تداوم روند نرخ دلار خودرو امروز تصمیم به نزولی شدن گرفت.

به گفته فعالان بازار خودرو سفر هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست ماسیمو آپارو، معاون پادمانی رافائل گروسی مدیرکل آژانس یکی از دلایلی است که بازار خودرو را نزولی کرد. دلیلی که فعالان این بازار معتقدند چندان نمی تواند قابل اعتماد برای تغییر جهت بازار باشد و امکان بازگشت گرانی به بازار خودرو وجود دارد. امروز و از میان 6 محصول پرطرفدار ایران خودرو چهار محصول با افت قیمت راهی بازار شدند و دو محصول هم تغییر قیمت نداشتند.

میهمان آمد، نرخ دلار پایین نیامد! /قیمت طلا قد کشید

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز با افت 2 میلیون تومانی در بازار 408 میلیونی شد. «هایما S7پلاس» که روز گذشته رکورد 50 میلیونی رشد قیمت در یک روز را شکسته بود امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 200 میلیون قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در بازار امروز قیمت «تارا دنده ای» افت 3میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 551 میلیون تومان رسید. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز با افت یک تا پنج میلیونی در بازار داشتند. با این شرایط «دنامعمولی» امروز 507 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و افت یک میلیونی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 654 میلیون دست به دست شد و افتی پنج میلیونی را ثبت کرد.

اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» بدوه تغییرراهی بازار شد و 532 میلیون قیمت خورد.  

ایران 28

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید