رصد بازار خودروهای داخلی؛

عبور «تبیا 2 معمولی» از مرز 300 میلیون + جدول

کدخبر: ۵۴۷۰۷۵
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار محصولات سایپا نشان از افت و خیز در این بازار است، بطوریکه از مجموع 6 خودرو این شرکت 2 محصول بدون تغییر و 4 محصول با رشد قیمت راهی بازار شدند.
عبور «تبیا 2 معمولی» از مرز 300 میلیون + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان قیمتی در بازار سایپایی‌ها در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار امروز نرخ دلار شکل افزایشی به خود گرفته بود، اما برخی اخبار اعلام شده مبنی بر عرضه برخی از محصولات سایپا از جمله «شاهین» در بورس کالا موجب شد تا بازار سایپایی ها به رشد اندک بسنده کنند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز به جز «شاهین» و «ساینا» سایپایی ها با رشد یک تا 3 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

«شاهین» امروز هم در بازار تغییر قیمت نداشت و 525 میلیون در بازار قیمت خورد، شاهین در هفته‌های اخیر به دفعات رشد قیمت داشته است، اما چند روزی رشد قیمت آن کشیده شد و طی روزهای اخیر بدون تغییر راهی بازار می شود.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم بدون تغییر 304 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

با توجه به رصد بازار می توان گفت خانواده کوییک هم امروز افزایش یک میلیونی در بازار داشتند، با این شرایط «کوییکR» در بازار 315 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم 303 میلیون قیمت خورد. اما خانواده تیبا هم امروز ازفایشی یک تا سه میلیونی در بازار داشند. با این شرایط امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 296 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی یک میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 302 میلیون تومان دست به دست شد.

17 دی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید