رصد بازار خودروهای داخلی؛

عقب‌نشینی «شاهین» از مرز 500 میلیون در بازار + قیمت خودرو

کدخبر: ۵۴۹۳۵۸
اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت سایپایی‌ها امروز کاهش 2 تا 4 میلیون تومان داشتند و «شاهین» از مرز 500 میلیون عقب‌نشینی کرد.
عقب‌نشینی «شاهین» از مرز 500 میلیون در بازار + قیمت خودرو

به گزارش اقتصادنیوز ؛ کاهش قیمت در بازار سایپایی‌ها امروز همزمان شد با افت قیمت ایران‌خودرویی‌ها در بازار که با این شرایط می توان گفت بازار خودرو امروز شکل کاهشی داشته است. افت قیمت خودرو در بازار در حالی شکل گرفت که به گفته فعالان این بازار امروز نرخ دلار شکل افزایشی داشته است، اما این تغییر نتوانست بر بازار خودرو اثرگذار باشد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

«شاهین» امروز در بازار با افت 4 میلیون 498 میلیون تومان قیمت خورد، شاهین در هفته‌های اخیر به دفعات رشد قیمت داشته و از مرز 500 میلیون تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر قیمت این خودرو در بازار عقب‌نشینی کرد به زیر 500 میلیون تومان بازگشت.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم افتی 2 میلیونی داشت و در بازار 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر با توجه به رصد بازار می توان گفت «کوییکR» هم در بازار 301 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 4 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با افت 2 میلیونی در بازار 296 میلیون قیمت خورد. اما خانواده تیبا هم افتی 2 میلیون داشتند و «تیبا صندوقدار» در بازار 299 میلیون تومان قیمت خورد. اما «تیبا 2 معمولی» در بازار 300 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت.

سایپا 27

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید