رصد بازار خودروهای داخلی؛

کاهش قیمت در بازار ایران‌خودرویی‌ها؛ «هایما S7 پلاس» 15 میلیون ارزان شد + جدول

کدخبر: ۵۵۰۹۳۹
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو از تداوم کاهش قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو حکایت دارد و این افت تا مرز 15 میلیون هم رفت.
کاهش قیمت در بازار ایران‌خودرویی‌ها؛ «هایما S7 پلاس» 15 میلیون ارزان شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که همزمان با تداوم افت قیمت نرخ دلار در دو روز گذشته امروز بازار ایران خودرویی‌ها در بازار افت قیمت 2 تا 15 میلیون تومان داشتند. افت قیمت در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی رقم خودرو که در ابتدای هفته جاری و با رشد نرخ دلار بازار خودرو چهش عجیب قیمت را تجربه کرد، اما با کاهش نرخ دلار بازار خودرو هم آرام گرفت، بطوریکه امروز شاهد افت قیمت در این بازار بودیم.   

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «هایما S7 پلاس» با رشد 15 میلیونی بیشترین رشد را تجربه کرد و کمترین افت به «سمند LX با موتورEF7» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» مربوط می شود این دو خودرو امروز افت 2 میلیونی داشتند.  

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» در بازار امروز 453 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و افت 2 میلیون تومانی را ثبت کرد. اما «هایما S7پلاس»که ابتدای هفته جاری را با رشد 150 میلیونی آغاز کرده بود امروز در بازار افت 15 میلیونی داشت  و یک میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت خورد.

«تارا دنده ای» هم در بازار با افت 6 میلیونی در بازار 607 میلیون تومانی ماند. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز افت قیمت داشتند و با این شرایط «دنامعمولی» در بازار 605 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 5 میلیونی را ثبت کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 750 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 2 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» که در ابتدای هفته جاری رکوردار رشد قیمت بود امروز با افت 10 میلیونی در بازار 652 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  

ایران 4

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید