معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین عنوان کرد:

بهمن دیزل وابستگی به کشورهای خارجی را کاهش می دهد

کدخبر: ۵۵۴۱۱۲
اقتصادنیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در چهاردهمین نمایشگاه خودرو قزوین گفت: با رشد تولید خودروهای تجاری بهمن دیزل می توانیم شاهد افزایش تولید در ناوگان باری کشور باشیم.
بهمن دیزل وابستگی به کشورهای خارجی را کاهش می دهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از گروه بهمن‌ دیزل؛ علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین با اشاره به ظرفیت بالای تولید در بهمن دیزل گفت: با وجود تولیدکنندگانی همچون بهمن دیزل وابستگی به کشورهای خارجی کاهش می‌یابد.

رحمانی اظهار کرد: ما به تعداد خودرو بیشتری در ناوگان حمل و نقل باری نیاز داریم که تولید کشنده و کامیون امپاور نویدبخش رشد تولید در این حوزه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین با اشاره به اینکه بخشی از اقتصاد کشور نیازمند تولید خودروهای تجاری است گفت: با افزایش تولید در کنار افزایش کیفیت، امید است تا نیازی به واردات خودرو خارجی نداشته باشیم.

وی با اشاره به تولید ۱۹هزار دستگاه خودرو در بهمن دیزل گفت: یکی از زنجیره‌‌های راهبردی ما در استان قزوین خودرو‌‌سازی است. امیدواریم بهمن دیزل با تیراژ بسیار خوبی که داراست بتواند تکمیل کننده این زنجیره بین خودروسازان و قطعه سازان باشد.

وی با تاکید بر اینکه گروه بهمن نوآوری‌های خوبی در حوزه موتورسیکت نیز دارد تصریح کرد: این شرکت باید موتورسیکلت‌های برقی را طوری تولید کند که با فرهنگ مصرف ما هم راستا باشد تا بازدهی بالاتری داشته باشد.

گفتنی است؛ نمایشگاه تخصصی خودرو، تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱بهمن ماه به‌مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شده است. گروه بهمن در مدت برگزاری این نمایشگاه در سال دهخدا از ساعت ۱۵ الی ۲۱ میزبان علاقه‌مندان و متخصصان صنعت خودروسازی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید