رصد بازار خودروهای داخلی؛

حرکت«کوییک»درکانال 400 میلیون تومانی + جدول قیمت

کدخبر: ۵۵۷۶۲۶
اقتصادنیوز: ارزیابی قیمت در بازار خودرو از عبور «کوییک» از مرز 400 میلیون حکایت دارد.
حرکت«کوییک»درکانال 400 میلیون تومانی + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودروهای داخلی نشان می دهد امروز سایپایی‌ها با افزایش 5 تا 33 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند.

براساس ارزیابی بازار امروز «کوییکR » در بازار مرز 400 میلیون تومان را رد کرد و سایر خودروهای میان رده سایپا هم در بازار رشدی 30 تا 33 میلیون تومان داشتند.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 680 میلیون تومان شد و رشد 5 میلیونی داشت شاهین از ابتدای هفته جاری به دفعات رشد قیمت داشت و به گفته فعالان بازار خودرو این رشد همچنان ادامه دارد. اما براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» با افزایش 32 میلیونی در بازار 382 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار 401 میلیون تومانی شد و رشد 31 میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 390 میلیون قیمت خورد و رشدی 30 میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار افزایش 33 میلیون تومانی داشت و 378 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم افزایش 32 میلیونی داشت و در بازار 382 میلیون تومان دست به دست شد.

1s

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید