رصد بازار خودروهای داخلی؛

ریزش قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول

کدخبر: ۵۷۸۶۰۶
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها در بازار با افت یک تا 9 میلیون تومان راهی بازار شدند و با این شرایط سایپایی‌ها با افت از تعطیلات بازگشتند.
ریزش قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ براساس رصد بازار امروز و با کاهش نرخ دلار از یک سو و اخبار مثبت سیاسی از سوی دیگر موجب شد تا این بازار شکل و شمایل کاهشی به خود گیرد. با این شرایط امروز «شاهین» بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد و با افت 9 میلیونی راهی بازار شد و «تیباصندوقدار» هم در بازار افتی 5 میلیونی داشت و به این طریق به روند کاهش خود ادامه داد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 591 میلیون تومانی شد و کاهش 9 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز   «کوییک‌R» در بازار 354 میلیون تومان شد و افت یک میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 347 میلیون تومان قیمت‌گذاری خورد و کاهشی 3میلیونی را تجربه کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 346 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 5 میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 351 میلیون تومان دست به دست شد و افت 2 میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 341میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت یک میلیونی را تجربه کرد.  

اقتصاد 16

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید