رصد بازار خودروهای داخلی؛

تداوم تخت گاز خودرو در جاده کاهش قیمت+ جدول

کدخبر: ۵۷۹۳۵۳
اقتصادنیوز: شکل و شمایل بازار خودرو در سومین هفته خرداد‌ماه چگونه بود؟ آیا بازار توانست شکل نزولی خود را حفظ کند یا شاهد تغییر مسیر در این بازار بودیم؟
تداوم تخت گاز خودرو در جاده کاهش قیمت+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار نشان دهنده آن است که بازار همچنان در سراشیبی افت قیمت قرار دارد و همراستا با نرخ دلار این روزها اخبار مثبت از پرونده هسته‌ای باعث شده تا شاهد تداوم کاهش قیمت در بازار باشیم.

براساس ارزیابی بازار امروز ایران خودرویی‌ها در بازار با افت 5 تا 45 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. افتی که موجب شد تا «هایما S5 پلاس» در بازار افتی 45 میلیون تومانی را تجربه کرد که بیشترین افت قیمت در بازار محسوب می شود. «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز افتی 32 میلیونی را تجربه کرد.

اما در میان محصولات سایپا امروز «شاهین» در بازار افتی 32 میلیونی داشت و این افت در «تیباصندوقدار» در بازار به 21 میلیون تومان رسید.  

اقتصاد ایران 20

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 557 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به چهارشنبه گذشته افتی 31 میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 275 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی 45 میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت 17میلیونی داشت و در بازار با قیمت 466 میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 640میلیون تومان قیمت گذاری و افت 20 میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 32 میلیونی در بازار 840 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 985 میلیون قیمت خورد و افت 5 میلیونی را در بازار تجربه کرد.

اقتصاد 20 سایپا

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 550 میلیون تومانی شد و کاهش 32 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز   «کوییک‌R» در بازار 336 میلیون تومان شد و افت 14 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 323 میلیون تومان قیمت‌گذاری خورد و کاهشی 20 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 319 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 21 میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 335 میلیون تومان دست به دست شد و افت 9 میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 321میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت 10 میلیونی را تجربه کرد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید