قیمت این خودرو 50 میلیون تومان ارزان شد

کدخبر: ۵۷۹۵۹۱
پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده‌است.
قیمت این خودرو 50 میلیون تومان ارزان شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم کاهش قیمت‌ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته‌است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن از ۲۶۰ میلیون تومان  به ۲۵۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۲۶۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۲۸۵ میلیون تومان  به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خداحافظی ایرانی‌ها با یک کالای اساسی

خودروهای پژو نیز در این مدت ارزان شدند، به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده‌است. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز از ۵۱۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۴۷۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما نیز در این مدت از کاهش قیمت‌ها در امان نبوده‌است، به طوری که مدل ۱۴۰۲ این خودرو از ۵۵۵ میلیون تومان به ۵۴۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ارزان شده‌است و از ۵۳۰ میلیون تومان به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای تارا نیز در این مدت ارزان شدند، تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ از ۸۵۰ میلیون تومان  به ۸۴۰ میلیون تومان رسیده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

این خودرو 50 میلیون تومان ارزان شد/ جدول قیمت‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید