رصد بازار خودروهای داخلی؛

«رانا پلاس» وارد کانال 400 میلیونی‌ها شد + جدول

کدخبر: ۵۸۴۴۵۰
اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز هم شکل کاهشی خود را حفظ کرد و با این شرایط پرطرفدارهای ایران خودرو و سایپایی‌ها با افت قیمت‌گذاری شدند.
«رانا پلاس» وارد کانال 400 میلیونی‌ها شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ طی روزهای اخیر بازار خودرو همواره شکل کاهشی داشته و این کاهش هم نتوانست سایه رکود در این بازار را کمرنگ کند، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر کمتر گذر خریداران به بازار خودرو می افتد.

نرخ سود وام مسکن چقدر شد؟

افت قیمت خودرو در حالی این روزها رقم خورده که نرخ دلار هم کم رمق بوده، بطوریکه دلار این روزها یا نوسان اندک داشته و یا ثبات قیمت با این شرایط این دو بازار این روزها تقریبا همراستا با یکدیگر در حال حرکت هستند.

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با افت 2 تا 8 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند و بیشترین کاهش قیمت به خانوده دنا رسید و با این شرایط «دنا پلاس توربو اتومات» کاهشی 8 میلیونی را تجربه کرد و «دنا پلاس» هم با افت 7 میلیونی راهی بازار شد. اما شاید نکته قابل تامل در بازار امروز تغییر کانال «راناپلاس» بود، بطوریکه این خودرو امروز وارد کانال 400 میلیون تومان شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزایابی قرار گرفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 587 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 4 میلیونی را تجربه کرد. اما قیمت «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 305 میلیون تومانی شد و کاهش 5 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم امروز با افتی 2 میلیونی در بازار وارد کانال 400 میلیونی‌ها شد و 498 میلیون تومان قیمت خورد. اما «دناپلاس» هم در بازار امروز 653 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 7 را تجربه کرد. «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز 852 میلیون تومان قیمت خورد و افت 8 میلیونی داشت. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 856 میلیون قیمت‌گذاری شد و افتی یک میلیونی را تجربه کرد.

ایران اقتصاد 14

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید