رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت 70 میلیونی «هایما S5 پلاس» در یک روز + جدول قیمت

کدخبر: ۵۷۹۷۵۳
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از تداوم افت قیمت خودرو در بازار حکایت دارد. افت قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که نرخ دلار نوسان رو به بالا داشت.
افت 70 میلیونی «هایما S5 پلاس» در یک روز + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ افت قیمت پرطرفدارهای ایران‌خودرو در حالی رقم خورد که بازار امروز تحت تاثیر تصویب کلیات لایحه مربوط به واردات خودروهای کارکرده بود و این خبر صدر اخبار خودرو را به خود اختصاص داده بود. بهارستان‌نشین ها امیدوارند با تصویب دو فوریت کلیات این مصوبه تعادل به بازار خودرو باز خواهد گشت و با این شرایط شاهد کاهشی شدن قیمت در بازار خودروهای داخلی خواهیم بود.

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران خودرو افت 18 تا 70 میلیون تومانی در بازار داشتند و نگاهی به قیمت خودروهای پرطرفدار ایران‌خودرو نشان از آن دارد که «هایما S5 پلاس» با افت 70 میلیونی بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و «دنا پلاس توربو اتومات» با افت 30 میلیون 800 میلیون شد و به مرز کانال 700 میلیونی‌ها نزدیک شد.

روحانی پناهنده شد

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.    رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 520 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افتی 25 میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 170 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی 70 میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت 18میلیونی داشت و در بازار با قیمت 432 میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 605میلیون تومان قیمت گذاری و افت 15 میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 30 میلیونی در بازار 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 900 میلیون قیمت خورد و افت 20 میلیونی را در بازار تجربه کرد.

ایران اقتصاد 22

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید