رصد بازار خودروهای داخلی؛

سایپایی‌ها در سراشیبی قیمت + جدول

کدخبر: ۵۸۶۹۰۶
اقتصادنیوز: رصد بازار امروز از تداوم کاهش قیمت سایپایی‌ها در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو حکایت دارد.
سایپایی‌ها در سراشیبی قیمت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛‌ ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که امروز سایپایی‌ها با افت یک تا هفت میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند. به گفته فعالان بازار خودرو ثبات نرخ دلار یکی از دلایلی است که موجب شده تا سایپایی‌ها امروز هم طعم کاهش قیمت را بچشند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» بیشترین افت را داشته و با کاهش 7 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد و «تیبا صندوقدار» هم با افت 3 میلیونی در بازار قیمت خورد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 545 میلیون تومانی شد و افت 7 میلیونی را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 335 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش یک میلیون تومانی داشت، «کوییک معمولی» هم در بازار 333 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 2 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 325 میلیونی قیمت گذاری شد و افت 3 میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 334 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش یک میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت یک میلیونی داشت و در بازار 326 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

اقتصاد سایپا 27

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید