رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت قیمت خانواده کوییک در بازار + جدول

کدخبر: ۵۸۴۴۵۸
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز سایپا در کنار افت قیمت طعم ثبات را هم چیدند و با نوسان اندک راهی بازار شدند.
 افت قیمت خانواده کوییک در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس رصد صورت گرفته در بازار خودرو امروز در میان محصولات سایپا خانواده کوییک با افت قیمت راهی بازار شد و شاهین دیگر خودرو سایپایی بود که امروز با افت راهی بازار شد.

به گفته فعالان بازار خودرو هرچند در روزهای اخیر شاهد افت قیمت خودرو در بازار بودیم، اما این افت نتوانست سایه رکود در این بازار را کمرنگ کند و با این شرایط بازار بی‌مشتری مانده است.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز بیشترین افت قیمت به «شاهین» رسید و این خودرو افت 5 میلیونی را تجربه کرد، اما «خانواده کوییک» هم در بازار افت قیمت را تجربه کردند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 587 میلیون تومانی شد افت 5 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان محصولات سایپا خانواده کوییک هم امروز در بازار افت قیمت داشت با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 346 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیونی را تجربه کرد، اما «کوییک معمولی» هم در بازار 346 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 2 میلیونی داشت. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 329 میلیونی قیمت گذاری شد و افت 2میلیون تومانی داشت، اما «تیبا 2 معمولی» در بازار 346 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 3 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت یک میلیونی داشت و در بازار 331 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

سایپا اقتصاد 14

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید