رصد بازار خودروهای داخلی؛

سرگیجه روسی در بازار خودرو تهران + جدول قیمت

کدخبر: ۵۸۲۳۹۳
اقتصادنیوز: آشوب وشورش یک روزه در روسیه موجب شد تا بازار خودرو پس از هفته‌ها کاهش برای 24 ساعت طعم رشد قیمت را بچشد، روندی که با بازگشت آرامش به این کشور ترمز آن کشیده شد.
سرگیجه روسی در بازار خودرو تهران + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها با افت و ثبات قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط بازار سایپا رشد قیمت نداشت. روند پیش گرفته در بازار خودرو در حالی رقم خورد که پس از بازگشت آرامش در روسیه نرخ دلار امروز شکل کاهشی داشت؛ اما ظاهرا برخلاف رشد قابل توجه 24 ساعتی قیمت خودروهای داخلی از جمله پرطرفدارهای ایران خودرو و محصولات سایپا امروز قیمت سایپایی‌ها در بازار 1 تا 2 میلیون تومان کاهش داشت.

هشدار؛ در این بنگاه‌ها معامله ملکی نکنید!

فوری/ سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی کنار رفت

براساس رصد بازار امروز و در میان سایپایی‌ها امروز «شاهین» و «ساینا» در بازار افت 2 میلیونی داشتند و کاهش قیمت «تیبا صندوقدار» هم به یک میلیون تومان رسید.

سود 400 میلیون تومانی در جیب خریداران این خودرو

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 603 میلیون تومانی شد افت 2 میلیونی را تجربه کرد، این خودرو روز گذشته رشدی 37 میلیون تومانی داشت. اما در میان محصولات سایپا خانواده کوییک امروز در بازار ثبات قیمت داشت، با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 360 میلیون تومانی باقی ماند، «کوییک معمولی» هم در بازار 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوقدار» در بازار 336 میلیونی قیمت گذاری شد و رشد یک میلیون تومانی داشت، اما «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 347 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم با کاهش 2 میلیونی در بازار 338 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

سایپا اقتصاد 4

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید