رصد بازار خودروهای داخلی؛

ایست قیمتی دربازار خودرو +جدول

کدخبر: ۵۸۸۰۷۶
اقتصادنیوز:ارزیابی بازار خودرو نشان می‌دهد بالاخره قیمت‌ها در بازار ثابت شد و با این شرایط شاهد عرضه پرطرفدارهای ایران‌خودرو و سایپا بدون تغییر در بازار بودیم.
ایست قیمتی دربازار خودرو +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ طی روزهای اخیر شاهد افت پی در پی قیمت خودرو در بازار بودیم، بطوریکه برخی از خودروها با کاهش قیمت تغییر کانال دادند و وارد کانال‌های پایین‌تر شدند روندی که امروز متوقف شد و بازار شکل ثابت به خود گرفت.ایام محرم یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو معتقدند موجب شده تا بازار به تغییر روی خوش نشان ندهد، اما در کنار این عامل روانی ثبات نرخ دلار هم در بازار اثرگذار بوده و به گفته فعالان بازار خودرو موجب شد تا بازار تمایلی به تغییر از خود نشان ندهد.

اما در کنار عوامل مذکور رکودی که در بازار خودرو وجود دارد یکی دیگر از عواملی است که توانسته این بازار را به خواب ببرد. براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران‌خودرو و سایپا بدون تغییر راهی بازار شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 510 میلیون تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. «هایما S5 پلاس» هم بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 180 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم 470 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت آن ثابت بود. اما خانواده دنا که در روزهای اخیر پی در پی کاهش قیمت داشت امروز بدون تغییر قیمت راهی بازار شدند بر این اساس «دناپلاس» امروز در بازار 595 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 776 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «207 پاناراما اتومات» هم بدون تغییر در بازار 760 میلیون قیمت خورد.

اقتصاد ایران 2

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

با توجه به ثبات قیمت در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 532 میلیون تومانی شد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 327 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «کوییک معمولی» هم 325 میلیون تومانی ماند. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 320 میلیونی قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت و «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر در بازار 330 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز بدون تغییر در بازار 323 میلیون تومانی ماند.

سایپا 2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید