رصد بازار خودروهای داخلی؛

سقوط «دنا پلاس توربو اتومات» به زیر مرز 800 میلیون تومانی!+ جدول قیمت

کدخبر: ۵۸۷۶۴۸
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها نشان می دهد امروز 31 تیرماه 1402 با تغییر کانال قیمت خانواده دنا در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» زیر مرز 800 میلیون تومانی در بازار قیمت‌گذاری شد.
سقوط «دنا پلاس توربو اتومات» به زیر مرز 800 میلیون تومانی!+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار نشان می‌دهد امروز در کنار کاهش شاهد تغییر کانال برخی خودروها از جمله «خانواده دنا» در بازار بودیم و از سوی دیگر برخی از خودروها هم به مرز تغییر کانال نزدیک رسیدند، اتفاقی که نشان می‌دهد بازار این روزها مسیر خود را انتخاب کرده و روی ریل کاهش قیمت افتاده است. اما با وجود این افت قیمت فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که همچنان خبری از مشتری نیست و خریداران از دور نظاره‌گر این تغییرات هستند.

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با افت 2 تا 23 میلیون در بازار قیمت گذاری شد. با توجه به رصد بازار بیشترین کاهش قیمت در میان پرطرفدارهای ایران خودرو به «207 پاناروما اتومات» رسید و این خودرو کاهش 23 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر دو خودرو «دناپلاس توربو اتومات» و «دناپلاس» هم با کاهش 2و 7 میلیون در بازار تغییر کانال دادند.  

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 515 میلیون تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 10 میلیونی را تجربه کرد. «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز با کاهش 5 میلیونی در بازار یک میلیارد و 190 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم 475 میلیون تومان قیمت خورد و افت 3 میلیونی داشت. «دناپلاس» هم امروز با افت یک میلیونی در بازار 597 میلیون تومان قیمت خورد و با کاهش 7 به مرز 500 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز 800 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 5 میلیونی را ثبت کرد و با این شرایط این خودرو هم یک قدم تا تغییر کانال فاصله دارد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «207 پاناراما اتومات» امروز تغییر کانال داد و وارد کانال 700 میلیونی‌ها شد، براساس رصد بازار این خودرو امروز کاهشی 2 میلیونی داشت و 790 میلیون قیمت خورد.

ایران 31 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید