رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو در انتظار تعیین مسیر جدید + جدول قیمت

کدخبر: ۵۸۱۵۵۲
اقتصادنیوز: پروند بازار خودرو در آخرین روز خرداد 1402 زیر سایه اخبار سیاسی بسته شد و با این شرایط شاهد ثبات قیمت در میان پرطرفدارهای ایران خودرو بودیم.
بازار خودرو در انتظار تعیین مسیر جدید + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز بازار خودرو در انتظار نتایج سفر امیرعبداللهیان به عمان ترمز تغییر قیمت را کشید و با این شرایط بیشتر خودروهای پرطرفدار ایران خودرو بدون تغییر راهی بازار شدند. با این شرایط می‌توان گفت بازار خودرو به دیدار انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات رفع تحریم ها با علی باقری کنی معاون سیاست خارجه اتحادیه اروپا در دوحه چشم دوخته است. فعالان بازار خودرو معتقدند رویه امروز بازار نشان می‌دهد که بازار هم از ریزش پی‌ در پی قیمت خسته شده و با توجه به اخبار سیاسی امروز به انتظار نتایج نشسته است. با این شرایط این امکان وجود دارد که در روزهای آینده شاهد تعیین مسیر جدید در بازار خودرو باشیم و این امکان نیز دور از ذهن نیست که کاهش قیمت مجدد به این بازار باز گردد.

دلار هم امروز نیم نگاهی به اخبار سیاسی داشت و نسبت به روز گذشته با نوسان رو به پایین در بازار قیمت گذاری شد که این نوسان هم در بازار خودرو اثرگذار بوده است.

امروز و در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «دنا پلاس توربو اتومات» تنها خودرویی بود تغییر قیمت داشت و با افت 4 میلیونی در بازار قیمت گذاری شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.  رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 591 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. قیمت «هایما  S5پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 285 میلیون تومانی باقی ماند.

رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار 493 میلیون تومان قیمت خورد. در میان خانواده دنا امروز «دناپلاس» در بازار امروز 675 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز رشد قیمت داشت و در بازار کاهش 4 میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 860 میلیون تومانی شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 880 میلیون قیمت خورد و بدون تغییر راهی بازار شد.

ایران اقتصاد 31

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید