رصد بازار خودروهای داخلی؛

زمان انتخاب به سر رسید؛ تداوم حرکت خودرو در جاده کاهش قیمت‌ها + جدول

کدخبر: ۵۷۵۶۶۲
اقتصادنیوز: فردا و با کاهش مرحله دوم از دومین دوره سامانه یکپارچه خودروهای داخلی انتظار برای انتخاب سر رسید و این امر موجب شد تا شاهد تداوم جریان افت قیمت در بازار باشیم.
زمان انتخاب به سر رسید؛ تداوم حرکت خودرو در جاده کاهش قیمت‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ پایان زمان مرحله دوم از دومین دوره سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و بررسی اطلاعات واجدان شرایط از منظر داشتن حساب وکالتی، از فردا (چهارشنبه) متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خودرو و تعیین پنج اولویت خود اقدام کنند. اعلام این خبر موجب شد تا بازار خودرو امروز هم بهانه‌ای برای کاهشی شدن داشته باشد و این خودروها با افت قیمت وارد بازار شوند. براساس ارزیابی بازار امروز علاوه بر پرطرفدارهای ایران خودرو سایپایی‌ها هم کاهش قیمت داشتند و با این شرایط می‌توان گفت در حال حاضر بازار بیش از سایر بازارهای سرمایه‌ای گوشه چشمی به طرح‌های اینچنینی دارد.

براساس ارزیابی بازار امروز در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «هایما S5پلاس» در بازار افت 10 میلیونی داشت و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد؛ از سوی دیگر «رانا پلاس» در بازار افتی 6 میلیون تومانی را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 608 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت یک میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 490 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی 10 میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت 6میلیونی داشت و در بازار با قیمت 532 میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 689 میلیون تومان قیمت گذاری شد و کاهشی 6 میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم افتی یک میلیونی در بازار داشت و 902 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» یک میلیارد و 2 میلیون تومان شد و کاهشی3 میلیونی را تجربه کرد.

ایران 2 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید