رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت 16 میلیون تومانی «راناپلاس» در بازار بدون مشتری + جدول قیمت

کدخبر: ۵۷۴۹۳۰
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها از تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار حکایت دارد؛ کاهشی که در میان پرطرفدارهای ایران خودرو به یک تا 16 میلیون رسید.
افت 16 میلیون تومانی «راناپلاس» در بازار بدون مشتری + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ افت قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خودرو که نرخ دلار شکل افزایشی داشت، اما بازار افت قیمت را به رشد ترجیح داد و با این شرایط در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو، سایپایی‌ها نیز با کاهش قیمت راه بازار شدند. به گفته فعالان بازار خودرو طرح‌های پیش‌فروش خودرو موجب شده تا بازار خودرو خریدار چندانی نداشته باشد و در رکود بسر برد. فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می‌کنند با توجه به قرعه‌کشی‌های صورت گرفته این بازار در حال‌حاضر شکل انتظاری به خود گرفته و متقاضیان در انتظار خودروهای ثبت نامی‌خود هستند.

براساس ارزیابی بازار امروز «رانا پلاس» افت 16 میلیونی داشت و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد. «هایما S5 پلاس» هم افت 15 میلیونی داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 610 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت یک میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 505 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی 15 میلیونی را تجربه کرد.

  «رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت 16 میلیونی داشت و در بازار با قیمت 546 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 692 میلیون تومان قیمت گذاری شد و کاهشی 11 میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر در بازار 917 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش 7 میلیونی داشت . اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» یک میلیارد و 27 میلیون باقی شد و کاهشی 12 میلیونی را تجربه کرد.

ایران 30

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید