رصد بازار خودروهای داخلی؛

ریزش قیمت خودرو در بازار بدون مشتری!+ جدول

کدخبر: ۵۷۲۴۱۲
اقتصادنیوز: مشتری هست، فروشنده نیست این حال و روز این روزهای بازار خودرو است. روندی که موجب شده تا این بازار همچنان افت قیمت داشته باشد.
ریزش قیمت خودرو در بازار بدون مشتری!+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز رصد بازار خودرو نشان از آن دارد که هم پرطرفدارهای ایران‌خودرو و هم سایپایی‌ها امروز شکل و شمایل کاهشی داشتند و با این روند راهی بازار شدند. فعالان بازار خودرو معتقدند که دومین طرح یکپارچه عرضه خودرو یکی از عمده دلایلی است که موجب کاهش قیمت خودرو در بازار شده است. بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه، اطلاعات معاملات خودرو به صورت یکپارچه در سامانه جامع تجارت وزارت صمت ثبت می‌گردد و شامل مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؛ شرطی که موجب شده تا شاهد افزایش فروشنده در بازار باشیم اما خبری از خریدار نیست.

سورپرایز داغ سایپا با 6 خودروی جدید در طرح بزرگ فروش خودرو

تحویل تابستانه دو خودروی ایران خودرو بدون قرعه کشی

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» در بازار با کاهش 40 میلیونی بیشترین افت قیمت را تجربه کرد و «سمند سورن پلاس» هم در بازار افتی 15 میلیونی داشت و به مرز کانال 500 میلیون نزدیک شد.

پشت پرده سقوط تاریخی بورس فاش شد

اطلاعیه مهم وزارت اقتصاد درباره سقوط بورس

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 602 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 15 میلیون تومانی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 410 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افت 40 میلیونی را ثبت کرد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار امروز 552 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 10 میلیونی در بازار داشت. از سوی دیگر «دناپلاس» هم در بازار امروز 682 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 3 میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 8 میلیونی در بازار 782 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار 950 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و در بازار تغییر قیمت نداشت.

ایران اقتصاد 18

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید