رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت 22 میلیونی«207 پاناراما اتومات» در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۵۶۹۳۴۵
اقتصادنیوز: رصد بازار پرطرفدارهای ایران خودرو از کاهش 22 میلیونی «207 پاناراما اتومات» حکایت دارد.
افت 22 میلیونی«207 پاناراما اتومات» در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی بازار امروز 4 اردیبهشت 1402 و در میان نوسان قیمتی پرطرفدارهای ایران خودرو در کنار افت 22 میلیونی قیمت «207 پاناراما اتومات» شاهد رشد 12 میلیونی «رانا پلاس» هم بودیم، با این شرایط می توان گفت در روزی که دلار تصمیم به ثبات گرفت ایران خودرویی‌ها نوسان قیمت را انتخاب کردند و برخی از محصولات پرطرفدار این شرکت رشد قیمت داشتند و برخی دیگر افت.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 700 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 2 میلیون تومانی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 530 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و پس از چند روز پیاپی ثبات و افت قیمت امروز افزایش 10 میلیونی قیمت را تجربه کرد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار امروز 600 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 2 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر «دناپلاس» هم در بازار امروز 760 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 5 میلیونی را ثبت کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم که سال گذشته مرز یک میلیارد تومان را رد کرده بود بدن تغییر در این مرز باقی ماند. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 108 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 22 میلیونی را ثبت کرد.

ایران اقتصاد 4

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید