رصد بازار خودروهای داخلی +جدول قیمت

افت 13 میلیون تومانی «پژو 207 دنده ای» در بازار

کدخبر: ۵۵۹۶۶۱
اقتصادنیوز: پرطرفدارهای ایران خودرو امروز 15 اسفند 1401 با کاهش 3 تا 13 میلیون تومانی راهی بازار شدند، تا به این طریق نوار کاهش قیمت در هفته جاری پاره نشود.
افت 13 میلیون تومانی «پژو 207 دنده ای» در بازار

به گزارش اقتصاد ؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز هم بازار خودرو شکل کاهشی داشت و با این شرایط در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو محصولات سایپا هم افت قیمت داشته‌اند. به گفته فعالان بازار خودرو تداوم کاهش نرخ دلار در بازار موجب شد تا روند افت قیمت خودرو در بازار ادامه داشته باشد. از سوی دیگر اخبار اعلام شده در خصوص نشست شورای حکام که مربوط به بررسی آخرین تحولات برنامه هسته‌ای ایران می‌شود نیز در تداوم کاهش بازار خودرو اثرگذار بوده است. بطوریکه به گفته کارشناسان در حال حاضر بازار خودرو شکل انتظاری به خود گرفته است.

رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «پژو 207 دنده ای» در بازار افتی 13 میلیونی داشت و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد، «تارا دنده ای» هم با افت 10 میلیونی در بازار قیمت گذاری شد تا به این طریق جایگاه دوم کاهش قیمت را از آن خود کند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 »  افت 3 میلیونی داشت و در بازار 480 میلیونی تومان قیمت گذاری شد. قیمت «هایما S7پلاس» امروز 5 میلیون تومان کاهش  قیمت داشت در بازار یک میلیارد و 670 میلیونی شد.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 745 میلیون تومان قیمت خورد و افت 5 میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در بازار 685 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 3 میلیونی را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 865 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 5 میلیون تومانی را تجربه کرد.  اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 727میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 13 میلیونی داشت.

ایران 15

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید