رصد بازار خودروهای داخلی؛

نوسان قیمتی در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۵۵۷۸۶۴
اقتصادنیوز: رصد بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو از نوسان قیمتی در این بازار حکایت دارد، بطوریکه برخی خودروها رشدی 3 میلیونی داشتند و این رشد در برخی دیگر به 30 میلیون تومان رسید.
نوسان قیمتی در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز خودروهای داخلی ابتدای روز را با رشد قابل توجه چند دهه میلیونی در بازار داشتند، اما در نیمه‌های روز شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار بودیم؛ بطوریکه پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با رشد 3 تا 30 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند. به گفته فعالان بازار خودرو نوسان نرخ دلار در بازار امروز عمده دلیلی است که موجب شد تا این بازار شکل سینوسی به خود گیرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » با افزایش 3 میلیونی در بازار 483 میلیونی تومان قیمت گذاری شد. اما قیمت «هایما S7پلاس» امروز 30میلیون تومان رشد قیمت داشت در بازار یک میلیارد و 850 میلیونی شد.

 اما «تارا دنده ای» هم در بازار 823 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش 3 میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در بازار 50 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 5 میلیونی را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 937 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 7میلیون تومانی داشت.  اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 824 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 4 میلیونی را تجربه کرد.

ایران 7

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید