رصد بازار خودروهای داخلی؛

تداوم حضور «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در کانال 900 میلیون تومانی + جدول

کدخبر: ۵۵۷۶۲۱
اقتصادنیوز: ارزیابی قیمت در بازار خودرو نشان دهنده آن است که روند صعودی قیمت‌ها در ابتدای هفته ادامه پیدا کرده است.
تداوم حضور «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در کانال 900 میلیون تومانی + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است پرطرفدارهای ایران خودرو  با افزایش یک تا 60 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند. 

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S7 پلاس»  و تارا افزایش 60 میلیون تومانی داشتند، «پژو 207 دنده ای» هم رشد 48 میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » با افزایش یک میلیونی در بازار 480 میلیونی تومان قیمت گذاری شد. اما قیمت «هایما S7پلاس» امروز 60میلیون تومان رشد قیمت داشت در بازار یک میلیارد و 820 میلیونی شد و رکورد رشد قیمت در یک روز را شکست.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 820 میلیون تومان قیمت خورد و 60 میلیون تومان افزایش قیمت داشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در بازار 720 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 27 میلیونی را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 930 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 25 میلیون تومانی داشت.  اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 820 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 48میلیونی را تجربه کرد. 

ایران 6

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید