افزایش 10 تا 40 میلیونی قیمت خودروهای پرطرفدار

سرگیجه قیمتی در بازار خودرو همزمان با افزایش قیمت دلار +جدول

کدخبر: ۵۵۵۶۰۴
اقتصادنیوز؛ بازار خودرو در آخرین روزهای هفته جاری به روند افزایش قیمتی خود ادامه داد با این تفاوت که اینبار افزایش به مرز 40 میلیون تومان رسید.
سرگیجه قیمتی در بازار خودرو همزمان با افزایش قیمت دلار +جدول

به گزارش اقتصادنیوز، رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که با افزایش نرخ دلار در بازار امروز خودروهای پرطرفدار ایران خودرو با رشد 10 تا 40 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند و «هایما S7 پلاس» مرز یک میلیارد و 500 میلیون تومان را رد کرد.

براساس ارزیابی بازار، امروز «تارا دنده ای» رشد 39 میلیون را تجربه کرد و در بازار این رشد برای «هایما S7 پلاس» به 40 میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » در بازار امروز 474 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و رشد 2 میلیونی را ثبت کرد. قیمت «هایما S7پلاس» هم با رشد 40 میلیون تومانی در بازار قیمت‌گذاری شد و یک میلیارد و 520 میلیونی شد و مرز یک میلیارد و 500 میلیون را پشت سرگذاشت.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 680 میلیون تومان قیمت خورد و 39 میلیون تومان گران شد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در بازار 630 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 785 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 10 میلیون تومانی داشت.

اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 682 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 12 میلیونی را تجربه کرد.

ایران 26

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید