رصد بازار خودروهای داخلی +جدول

افزایش 22 میلیونی قیمت «پژو 207 دنده ای» در بازار

کدخبر: ۵۵۷۰۱۹
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان دهنده آن است امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد 1 تا 22 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند، رشد قیمتی که نرمتر از روزهای گذشته بوده است.
افزایش 22 میلیونی قیمت «پژو 207 دنده ای» در بازار

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «پژو 207 دنده ای» بیشترین رشد قیمت در بازار را داشته و پس از آن «تارا دنده ای» با رشد 10 میلیونی در جایگاه بعدی قرار گرفته است. به گفته فعالان بازار خودرو تداوم افزایش نرخ دلار اصلی‌ترین عامل افزایش قیمت در بازار محسوب می شود و با وجود اینکه همه ساله با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال شاهد گرم شدن بازار خودرو هستیم امسال این بازار در رکود بسر می برد و به گفته فعالان این بازار در حال حاضر خرید و فروش در پایین‌ترین سطح صورت می گیرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » با افزایش 2 میلیونی در بازار 479 میلیونی تومان قیمت گذاری شد. اما قیمت «هایما S7پلاس» که در هفته جاری به دفعات رشد قیمت داشت امروز استپ کرد و در بازار یک میلیارد و 760 میلیونی بافی ماند.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 760میلیون تومان قیمت خورد و 10میلیون تومان در یک روز گران شد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در بازار 693 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی یک میلیونی را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 905 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 5 میلیون تومانی داشت.  اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 772 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 22 میلیونی را تجربه کرد.  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید