رصد بازار خودروهای داخلی؛

خروج «دنا پلاس توربو اتوماتیک» از باشگاه یک میلیاردی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۵۸۳۶۳
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از تداوم افت قیمت خودرو دارد؛ استارت افت قیمت خودرو از روز گذشته زده شد.
خروج «دنا پلاس توربو اتوماتیک» از باشگاه یک میلیاردی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ کاهش نرخ دلار عمده دلیلی است که فعالان بازار کاهشی شدن نرخ خودرو را به آن نسبت می دهند، از سه روز گذشته نرخ دلار استارت کاهشی شدن را زد و این امر موجب شد تا شاهد عقب‌نشینی در بازار خودرو باشیم و با این شرایط قیمت خودرو هم در بازار افت پیدا کرد.

خبر بد برای خریداران خودروهای ایران خودرو

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با افت 5 تا 40 میلیونی راهی بازار شدند و «سمند LX با موتورEF7» تنها خودرویی بود که رشد قیمت در بازار نداشت. براساس رصد بازار از روز گذشته قیمت «هایما S7پلاس» کاهشی 120 میلیونی داشته که بیشترین کاهش قیمت این خودرو محسوب می شود. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز شاهد عقب‌نشینی «دنا پلاس توربو اتوماتیک» از کانال یک میلیاردی‌ها بودیم. 

قیمت گوشی های سامسونگ امروز 10 اسفند 1401

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » تنها خودرویی است که بدون تغییر در بازار 483 میلیونی تومان قیمت گذاری شد. اما قیمت «هایما S7پلاس» امروز افتی 40 میلیون تومان داشت در بازار یک میلیارد و 750 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد؛ قیمت هایما S7پلاس روز گذشته هم کاهشی 80 میلیونی در بازار داشت.   

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 796 میلیون تومان قیمت خورد و افت 14میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در 720 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 5 میلیونی را تجربه کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 915 میلیون تومانی شد و افتی 15میلیونی را تجربه کرد.  اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 794میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 6 میلیونی را تجربه کرد.

ایران 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید