رصد بازار خودروهای داخلی؛

تغییر صفر در بازار خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۳۸۰۶
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها از آرامش در بازار خودرو حکایت دارد، بطوریکه امروز 1 شهریور 1402 پرطرفداراهای ایران خودرو سایپا با آرامش راهی بازار شدند و با این شرایط تغییر صفر را تجربه کردند.
تغییر صفر در بازار خودرو + جدول قیمت

به‌ گزارش اقتصادنیوز ؛ فعالان بازار خودرو معتقدند بازار خودرو چند وقتی است که وارد فاز انتظاری شده و به همین دلیل تغییر چندانی در هفته‌های اخیر در این بازار مشاهده نمی‌کنیم. علاوه بر شکل انتظاری که بازار خودرو به خود گرفته شاید بتوان گفت نبود ثبات در بازار دلار هم بر این بازار اثرگذار بوده است. بطورکه طی هفته‌های اخیر نرخ دلار هم روند متفاوتی داشته و در برخی روزهای شاهد ثبات نرخ دلار در بازار بوده‌ایم و در برخی دیگر این روند یا به سمت رشد و یا افت تغییر کرده است.

فعالان بازار خودرو معتقدند زمزمه برخی اخبار سیاسی که این روزها به گوش می‌رسد یکی از عمده دلایلی است که موجب شده تا بازار از روال عادی خارج شود و نوسانات پی‌درپی را تجربه کند. از سوی دیگر شاید بتوان گفت انتظار برای ورود خودروهای وارداتی نیز بر این نوسات اثرگذار بوده و شکل و شمایل بازار خودرو را تغییر داده است.طی روزهای اخیر اخبار مختلفی در خصوص تعداد خودروهای ترخیص شده از گمرکات کشور اعلام شده اما هنوز بازار روی این خودروها را ندیده و معلوم نیست پای خودروهای ترخیص شده چه زمانی به بازار می رسد. 

ایران اقتصاد 1

سایپا اقتصاد 1

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید