رصد بازار خودروهای داخلی؛

سقوط پژو «207 پاناروما اتومات» به کانال 700 میلیون تومانی‌ها +‌ جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۴۷۱۲
اقتصادنیوز؛ رصد بازار نشان می دهد امروز پژو «207 پاناروما اتومات» یکی از پرطرفدارترین محصول ایران خودرو افت 5 میلیونی داشت وارد کانال 700 میلیونی‌ها شد.
سقوط پژو «207 پاناروما اتومات» به کانال 700 میلیون تومانی‌ها +‌ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی بازار امروز ایران خودوریی‌ها افت و ثبات قیمت داشتند، افتی که شاید بتوان آن را به خبر جدید در مورد زمان تحویل وارداتی‌ها نسبت داد. بازار پرطرفدارهای ایران خودرو نشان ‌می‌دهد امروز پژو «207 پاناروما اتومات»، «دنا پلاس توربو اتومات» و «سمند سورن پلاس» سه خودرویی هستند که در بازار افت 5 میلیونی داشتند،‌ اما آنچه در این تغییر قیمت برای خریداران جالب بود به تغییر کانال پژو «207 پاناروما اتومات» باز می گردد‌ این خودور امروز وارد کانال 700 میلیونی شد و بیشترین تغییر را در ما‌ه‌های گذشته تجربه کرد.

 امروز در حاشیه مراسم تحویل خودروهای وارداتی به مشتریان «مهدی ضیغمی سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران» اعلام کرد؛ خبری که موجب شد تا این بازار بیش از قبل سردرگم شود و با این شرایط شاهد افت قیمت برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو باشیم.   براساس خبر اعلام شده از سوی سرپرست سازمان توسعه و تجارت خودروهای وارداتی تا پایان آذرماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود، تاکنون خبرهای مختلفی در خصوص زمان ورود خودروهای وارداتی اعلام شده و این اخبار تنها سردرگمی در بازار را به همراه داشته حال باید دید این خبر آیا شکل عملی خواهد گرفت یا خیر.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز «سمند سورن پلاس» در بازار 565 میلیون تومانی شد و افت 5 میلیونی داشت. اما «هایما S5 پلاس» بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شد و یک میلیارد و 180 میلیون تومانی ماند. اما دربازه زمانی مورد بررسی «رانا پلاس» در بازار 487 میلیون تومان قیمت خورد و بدون افت قیمت راهی بازار شد.  خانواده دنا هم امروز تغییر قیمت نداشتند بطوریکه «دناپلاس» 630 میلیون تومان قیمت خورد و و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با کاهش 5 میلیونی در بازار 815 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «207 پاناراما اتومات» نیز با افت 5 میلیومی 798 میلیون تومان قیمت خورد وارد کانال 700 میلیونی‌ها شد.

سایپا ایران  6

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید