رصد بازار خودروهای داخلی؛

حرکت قیمت خانواده کوییک در دو جهت مخالف + جدول

کدخبر: ۵۹۹۳۶۸
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز 29 شهریور سایپایی‌ها همانند پرطرفدارهای ایران‌خودرو با تغییرات اندک در بازار قیمت‌گذاری شدند.
حرکت قیمت خانواده کوییک در دو جهت مخالف + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ روند قیمتی سایپایی‌ها نشان می‌دهد محصولات سایپا امروز، علاوه بر افت و ثبات رشد هم داشته‌اند و با این شرایط می‌توان گفت بعد از دو روز کاهش قیمت امروز جدول محصولات سایپا افزایش قیمت را هم ثبت کرده است.

روند پیش گرفته در بازار خودرو در حالی رقم خورده که نرخ دلار شکل کاهشی خود را حفظ کرده است. به گفته فعالان این بازار انتظار برای ورود خودروهای وارداتی موجب شده تا روند کاهش قیمت در این بازار چندان دوام نداشته باشد و این امر موجب شده تا کاهش قیمت در این بازار چسبندگی نداشته باشد.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» بدون تغییر در بازار 585 میلیون تومان قیمت گذاری شد.   

از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد امروز خانواده کوییک در دو جهت متفاوت حرکت کرده‌اند با این شرایط «کوییک‌R» در بازار امروز 343 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 2 میلیونی را تجربه کرد، اما «کوییک معمولی» با رشد 3 میلیونی در بازار 342 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز خانواده تیبا بدون تغییر راهی بازار شدند، «تیبا صندوقدار» 334 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 338 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار از کاهش یک میلیونی «ساینا» حکایت دارد این خودرو امروز 349 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا اقتصاد 29

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید