رصد بازار خودروهای داخلی؛

پس‌لرزه‌های جنگ حماس و اسرائیل در بازار خودروی تهران؛ رشد25 میلیون تومانی هایما S8 + جدول

کدخبر: ۶۰۳۰۶۶
اقتصادنیوز: پرطرفدارهای ایران خودرو امروز 17 مهر 1402 هم با رشد قیمت راهی بازار شدند؛ بطوریکه این رشد در میان محصولات ایران خودرو به 25 میلیون تومان هم رسید.
پس‌لرزه‌های جنگ حماس و اسرائیل در بازار خودروی تهران؛ رشد25 میلیون تومانی هایما S8 + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ آغاز عملیات طوفان الاقصی موجب التهاب در بازار شد و بازار خودرو هم از این روند در امان نماند. ارزیابی بازار نشان‌ می‌دهد طی دو روز گذشته شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار  آن بودیم افزایشی که تغییر کانال قیمتی برخی خودروها در بازار را به همراه داشت. فعالان بازار خودرو معتقدند این روند با توجه به ناآرامی به وجود آمده در منطقه شکل گرفته و در صورت تداوم ناامنی شاهد ادامه این افزایش در بازار خواهیم بود.

ارزیابی‌ها نشان از آن دارد که در کنار قیمت خودرو در روزهای اخیر دلار هم شکل افزایشی به خود گرفته و برای بار چهارم امروز تغییر کانال داد؛ روندی که به طور مستقیم در بازار خودرو اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S8» در بازار بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و با افزایشی 25 میلیونی راهی بازار شد، «دنا پلاس توربو اتومات AT» هم امروز رشد 17 میلیونی داشت و با این شرایط وارد کانال 800 میلیونی‌ها شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S8»، «تارا اتومات V2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای » در بازار 480 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشت تغییر قیمت نداشت این خودرو دیروز رشدی 15 میلیونی داشت. از سوی دیگر «هایما S8 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 785 میلیون تومان قیمت خورد که با این شرایط نسبت به روز گذشته رشدی 25 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2 » هم در بازار امروز 769 میلیون تومان قیمت و رشدی 9 میلیونی در بازار داشت.

براساس ارزیابی‌ها « دنا پلاس 6دنده توربو» هم امروز 742 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته رشدی 2میلیونی را تجربه کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با قیمت 822 میلیون تومان راهی بازار شد و رشدی 17 میلیونی را به خود اختصاص داد. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم 613 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 3 میلیون تومانی داشت.

ایران اقتصاد 17

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید