رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش 10 میلیون تومانی «هایماS8» در بازار + جدول

کدخبر: ۶۰۸۳۳۰
اقتصادنیوز: پرطرفدارهای ایران خودرو هرچند امروز 15 آبان نوسان قیمتی در بازار داشتند، اما نیم نگاهی به جدول قیمت‌ها نشان می‌دهد کف افزایش قیمت در بازار سنگین‌تر بوده است.
افزایش 10 میلیون تومانی «هایماS8» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان قیمتی در بازار امروز در حالی رقم خورد که دلار روز آرامی را پشت سرگذاشته بود، اما بازار خودرو نوسان را به پیروی از قیمت دلار ترجیح داد و این امر موجب شد تا در کنار رشد شاهد افت و ثبات قیمت‌ها در بازار باشیم.

از سوی دیگر در حالی امروز شاهد نوسان قیمت در بازار بودیم که مرحله چهارم فروش برخی خودروهای وارداتی از فردا آغاز می‌شود و بسیاری تصور می‌کردند که این روند بازار خودرو را کاهشی کند، اما برخلاف تصورات خودرو مونتاژی ایران خودرو روند افزایشی خود را ادامه داد. براساس اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند فردا برای انتخاب خودروی خود اقدام کنند. 

براساس ارزیابی‌های صورت گرفته امروز «هایماS8» در بازار بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و با افزایش 10 میلیونی راهی بازار شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتومات V2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 483 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی یک میلیون تومانی داشت. اما «هایما S8 پلاس» امروز خلاف جهت بازار رشدی 10 میلیونی داشت و یک میلیارد و 670 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار از رشد یک میلیونی «تارا اتوماتV2» در بازار امروز حکایت دارد این خودرو امروز 779 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

 از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد «دنا پلاس 6دنده توربو» 742 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 2 میلیون تومانی را تجربه کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 807 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 3 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار 614 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اقتصااااد 15

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید