رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو خسته از حواشی؛ تداوم سردرگمی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۶۰۶۷۳۴
اقتصادنیوز: در روزی که قیمت دلار کاهشی شد، پرطرفدارهای ایران خودرو میان رشد و کاهش قیمت گیر افتادند و با این شرایط در کنار رشد طعم افت قیمت را هم چشیدند.
بازار خودرو خسته از حواشی؛ تداوم سردرگمی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد ایران‌خودرویی‌ها از نواسان چند روز اخیر دلار خسته شده‌اند و با توجه به کاهش معاملات سرگردان‌تر از قبل در بازار قیمت‌گذاری شدند.  به گفته فعالان بازار خودرو نوسانات نرخ دلار و اوضاع ناآرام منطقه بازار خودرو را به هم ریخته و موجب شده تا خریداران که بازار فاصله گرفته بودند فاصله خود را با بازار بیشتر کنند.

با این شرایط امروز «پژو 206 دنده‌ای» در بازار بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و در مقابل «تارا اتومات V2» با بیشترین کاهش قیمت راهی بازار شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»،«هایماS8»، «تارا اتومات V2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای » در بازار 485 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش 5 میلیونی داشت. اما قیمت «هایما S8 پلاس» امروز مجدد افزایشی شد و این خودرو با رشد 5 میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و قیمت آن به یک میلیارد و 615 میلیون تومان رسید. ارزیابی بازار هم چنین از افت 4 میلیونی «تارا اتوماتV2 » در بازار امروز حکایت دارد و قیمت این خودرو  775 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر براساس ارزیابی‌ها می‌توان گفت خانواده دنا امروز هم رشد قیمت داشتند و هم با افت راهی بازار شدند، با این شرایط «دنا پلاس 6دنده توربو» 741 میلیون تومانی شد و افت 2 میلیون داشت. اما «دنا پلاس توربو اتومات» و با قیمت 816 میلیون تومان راهی بازار شد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار کشف قیمت نشد.   

قیمت 7 سایپا

قیمت محصولات سایپا 

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها بدون تغییر راهی بازار شدند، روندی که روز گذشته به دلیل عدم کشف قیمت بسیاری از خودروها تجربه کرده بودند. 

قینت 7 سااایپا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید