رصد بازار خودروهای داخلی

«تیبا صندوقدارSX » در بازار کاهشی شد + جدول

کدخبر: ۶۱۰۱۹۸
اکوایران: رصد بازار نشان‌ می‌دهد سایپایی‌ها امروز با نوسان اندک راهی بازار شدند و «تیبا صندوقدارSX » بیشترین افت قیمت را تجربه کرد.
«تیبا صندوقدارSX » در بازار کاهشی شد + جدول

به گزارش اکوایران؛ فعالان بازار خودرو کاهش نرخ دلار را یکی دلایل اصلی افت قیمت خودور در بازار می‌دانند و معتقدند نوسان قیمتی بازار این روزها یکی از عوامل اثرگذار در بازار محسوب می‌شود.

براساس ارزیابی بازار امروز در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «تیبا صندوقدارSX » بیشترین افت قیمت در بازار را داشت و با کاهش 2 میلیون تومانی راهی بازار شد. اما «شاهینG» افزایش قیمت را تجربه کرد و با رشد یک میلیونی راهی بازار شد. از سوی دیگر امروز «کوییک دنده‌ایR» و «ساینا» در بازار تغییر قیمت نداشتند.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS »و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 594 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد یک میلیون تومانی داشت. «کوییک‌R دنده‌ای» هم در بازار 346 میلیون تومانی باقی ماند و «کوییک معمولی» هم با کاهش یک میلیونی در بازار 346 میلیونی شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز خانواده تیبا هم ثبات قیمت را تجربه کردند، با این شرایط «تیبا صندوقدارSX» در بازار 332 میلیون تومان گذاری شد و افت 2 میلیون داشت و «تیبا هاچ‌بک» هم 342 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت یک میلیونی داشت. از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» هم امروز بدون تغییر 336 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاد 24

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید