قیمت خودروهای داخلی در بازار

ریزش قیمت شاهین در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۶۱۲۹۹۲
اقتصادنیوز: رصد بازار از کاهشی شدن قیمت محصولات سایپا در بازار امروز حکایت دارد، کاهشی که خلاف روزهای گذشته در بازار شاهد آن بودیم.
ریزش قیمت شاهین در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ افت قیمت سایپایی‌ها در حالی رقم خورد که امروز نرخ دلار ثبات داشت، اما خودروهای داخلی با تغییر جهت نسبت به روزهای گذشته امروز شکل کاهشی به خود گرفتند.

آغاز فروش خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه خودرو، یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو کاهش قیمت محصولات سایپا در بازار را به آن نسبت می‌دهند.

فعالان بازار خودرو معتقدند باز شدند سامانه فروش خودروهای داخلی که استارت آن امروز زده شد تغییر روند قیمت‌گذاری در بازار را به همراه داشت، هرچند تاکنون خودروسازان بخش خصوصی وارد سامانه شدند، اما ایران خودرو و ساپیا نیز اعلام کرده‌اند که از هفته آینده محصولات مازاد و خودروهای جدید در سامانه یکپارچه خودرو عرضه خواهند کرد، خبری که تنها اعلام آن توانست بازار را کاهشی کند.

امروز سایپایی‌ها با کاهش یک تا 4 میلیون راهی بازار شدند و «شاهینG» بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 591 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 4 میلیونی داشت. خانواده کوییک هم امروز افت قیمت داشتند، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 349 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 347 میلیون قیمت خورد و کاهش 2 میلیونی را تجربه کرد.

 از سوی دیگر امروز قیمت «تیبا صندوق‌دار» هم در بازار امروز با کاهش 2 میلیونی به 338 میلیون رسید و «تیبا 2 معمولی» هم با کاهش 3 میلیونی 341 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر قیمت «ساینا دنده‌ای S» هم با افت 2 میلیونی به 336 میلیون رسید.

اقتصاد 8

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید