قیمت خودروهای داخلی در بازار

رشد 10 میلیون تومانی «کوییک دنده‌ایs» در بازار + جدول

کدخبر: ۶۱۸۹۴۱
اقتصادنیوز؛ قیمت محصولات سایپا امروز شنبه، 9 دی 1402، تغییر چندانی وتنها برخی از محصولات این خودروساز رشد قابل توجهی را تجربه کردند.
رشد 10 میلیون تومانی «کوییک دنده‌ایs» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ بررسی بازار نشان می‌دهد سایپایی‌ها امروز بیش از آنکه رشد قیمت را تجربه کنند با افت و ثبات راهی بازار شدند، تا با این شرایط شاهد مثلث قیمتی در این بازار بودیم.

از سوی دیگر امروز دلار هم بعد از مدت‌ها ثبات شکل افزایشی داشت، هرچند برخی این رشد را به افزایش قیمت خودرو نسبت می‌دهند، اما برخی دیگر معتقدند که نرخ دلار تاثیر چندانی در این بازار ندارد.

بررسی بازار نشان می‌دهد در میان محصولات سایپا امروز «کوییک دنده‌ایS» با افزایش 10 میلیون تومانی بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 607 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به آخرین روز هفته گذشته کاهش 3 میلیون تومانی داشت. اما در میان خانواده کوییک امروز هم شاهد تثبت و افزایش قیمت بودیم، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار بدون تغییر 360 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار رشد 10 میلیونی داشت و 365 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار «تیبا صندوق‌دار» امروز 337 میلیون تومان قیمت خورد و تغییری نداشت، اما «تیبا 2 معمولی» کاهش یک میلیونی داشت و 345 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین از عدم تغییر «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز 385 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

اقتصاد 9

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید