قیمت خودروهای داخلی در بازار

ورود شاهین‌ به کانال 600 میلیونی‌ها + جدول

کدخبر: ۶۱۸۲۰۶
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ بازار نشان‌ می‌دهد سایپایی‌ها امروز با افزایش برخی از محصولات و ثبات برخی دیگر در بازار قیمت‌گذاری شدند روندی که نشان از تداوم سردرگمی در میان محصولات سایپا دارد.
ورود شاهین‌ به کانال 600 میلیونی‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ بررسی قیمت محصولات سایپا نشان می‌دهد،‌ نیمی از سایپایی‌ها امروز رشد 5 تا 10 میلیون تومان در بازار داشتند و با این شرایط شاهد ورود شاهین به کانال 600 میلیونی‌ها بودیم.

شکل افزایشی در بازار خودرو درحالی به وجود آمده که نرخ دلار از روزگذشته نوسان کاهشی داشته، اما بازار خودرو روندی افزایش داشته است که این امر نشان می‌دهد دلار هم توانایی کنترل بازار خودرو را ندارد.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» در بازار با افزایش 10 میلیون تومانی قیمت‌گذاری شد.  

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 600 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشد 10 میلیون تومانی داشت. اما در میان خانواده کوییک «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 355 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 355 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 5 میلیونی را ثبت کرد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار از ثبات خانواده حکایت دارد،‌ با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» امروز 337 میلیون تومان و «تیبا 2 معمولی» هم  346 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین از رشد 10 میلیونی «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز 380 میلیون تومان قیمت‌ خورد. 

اقتصاد 5 دی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید