قیمت خودروهای داخلی در بازار

آرامش در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۶۱۳۸۸۸
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان می‌دهد محصولات سایپا امروز 13 آذر 1402 روز آرامی داشتند و با این شرایط شاهد کمترین تغییر قیمت در میان سایپایی‌ها بودیم.
آرامش در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ محصولات سایپا از روز گذشته استارت کاهش قیمت را زدند و امروز توانستند شکل آرامی به خود بگیرند، بطوریکه در میان محصولات سایپا «کوییک دنده‌ایS» تنها خودرویی بود که افت یک میلیونی قیمت داشت.

باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از روز گذشته و خبر ورود محصولات ایران خودرو و سایپا به این سایت در روزهای آینده یکی از علت‌های کاهش قیمت در بازار خودرو محسوب می‌شود که فعالان بازار آرامش در بازار سایپایی‌ها را به آن نسبت می‌دهند. از سوی دیگر امروز دلار هم در بازار تغییر قیمت نداشت که این امر هم بر کاهشی شدن قیمت خودرو اثرگذار بوده است.

بررسی بازار نشان می‌دهد در میان محصولات سایپا امروز «کوییک دنده‌ایS» در بازار کاهشی یک میلیون داشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار تغییر قیمت نداشتند 587 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند. خانواده کوییک هم امروز در کنار ثبات، افت قیمت هم داشتند با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 355 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار افت یک میلیونی داشت و 351 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز خانواده تیبا در بازار تغییر قیمت نداشتند، رصد بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» در بازار امروز 338 میلیونی ماند و «تیبا 2 معمولی» هم 342 میلیون تومان قیمت خورد. بررسی بازار همچنین از ثبات قیمت «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز 340 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاد 13

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید