رصد بازار خودروهای داخلی؛

«ساینا دنده‌ایS» در بازار کاهشی شد + جدول قیمت

کدخبر: ۶۰۷۹۰۶
اقتصادنیوز: ارزیابی‌‌ها از نوسان قیمت محصولات سایپا در بازار امروز 13 آبان 1402 حکایت دارد، بطوریکه نیمی از سایپایی‌ها امروز رشد قیمت داشتند و نیم دیگر با افت راهی بازار شدند.
«ساینا دنده‌ایS» در بازار کاهشی شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار نشان‌ می‌دهد تغییر کانال قیمت دلار در بازار امروز بر افت قیمت خودرو اثرگذار بوده است و توانسته در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو، سایپایی‌ها را هم کاهشی کند.

براساس ارزیابی‌ها «ساینا دنده‌ایS» در بازار امروز بیشترین افت قیمت را تجربه کرد و با کاهش 3 میلیونی راهی بازار شد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» بدون تغییر در بازار 595 میلیون تومان قیمت گذاری شد.   خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 347 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر 347 میلیونی ماند.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز خانواده تیبا در بازار افت یک میلیونی داشتند و با این شرایط «تیبا صندوقدارSX» در بازار 334 میلیون تومان گذاری شد و «تیبا هاچ‌بک» هم با 344 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» امروز بیشترین افت قیمت را تجربه کرد و با کاهش 3 میلیونی در بازار 337 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاااد 13

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید