رصد بازار خودروهای داخلی؛

روز آرام در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۷۷۵۲
اقتصادنیوز: روند بازار نشان می‌دهد در حالی که امروز پرطرفدارهای ایران‌خودرو رشد عجیب قیمت را تجربه کرده بودند، سایپایی‌ها روز آرامی داشتند.
روز آرام در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی بازار امروز سایپایی‌ با ثبات و رشد قیمت راهی بازار شدند و نگاهی به جدول قیمت‌های سایپا نشان می‌دهد بیشتر محصولات سایپا امروز ثبات قیمت داشتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» افزایش 5 میلیونی داشت و به مرز 600 میلیون نزدیک شد و از سوی دیگر «کوییک معمولی» هم در بازار رشدی یک میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» در بازار 595 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 5 میلیونی را تجربه کرد.

اما براساس رصد بازار امروز در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار 343 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت، اما «کوییک معمولی» در بازار رشد یک میلیونی را تجربه کرد و  343 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد قیمت خانواده تیبا هم امروز ثابت بوده و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 333 میلیون تومان قیمت گذاری شد و اما «تیبا 2 معمولی» در بازار 336 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز 351 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

سایپا اقتصاد 21

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید