رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت 5 میلیونی «تیبا2معمولی» در بازار امروز + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۵۶۸۹
اقتصادنیوز؛ سایپایی‌ها امروز 11 شهریور 1402 هم مانند روزهای گذشته به روند آرام خود در بازار ادامه دادند و با این شرایط بیشتری محصولات سایپا بدون تغییر راهی بازار شدند و افت قیمت سایپایی‌ها به «شاهین» و «تیبا2معمولی » منتهی شد.
افت 5 میلیونی «تیبا2معمولی» در بازار امروز + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ طی روزهای اخیر بازار خودرو نشان داده که تمایلی به تغییر قیمت ندارد و نظاره کردن را به تغییر ترجیح می‌دهد، با این شرایط امروز و براساس ارزیابی بازار «تیبا2معمولی» در بازار افتی 5 میلیونی داشت و «شاهین» هم کاهش یک میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» با چهارشنبه هفته گذشته مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» افت یک میلیون تومانی داشت و در بازار 564 میلیون تومان قیمت خورد.  

اما خانواده کوییک امروز تغییر قیمت اندکی داشت. با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 341 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد، و «کوییک معمولی» در بازار افت یک میلیونی داشت و 345 میلیون قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد امروز در میان خانواده تیبا هم «تیبا صندوقدار» در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت، اما «تیبا 2 معمولی» در بازار 335 میلیون تومان قیمت خورد و افت 5 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا اقتصاد 11

تیتر یک
کارگزاری مفید